Zaczynamy!

Zarys fabuły zarówno mangi jak i anime był prosty: pięć pięknych dziewczyn z zamaskowanym przystojniakiem u boku i 2 gadającymi kotami musi stanąć do walki ze złem aby ochronić Ziemię.

W sumie banalne, prawda?? A jednak ta historia podbiła serca milionów fanów na całym świecie nie wyłączając mojego :) Podczas emisji "Sailor Moon", znanej w Polsce pod tytułem "Czarodziejka z Księżyca" wypuszczono na rynek ogrom przeróżnych gadżetów m.in. laleczki, figurki, pluszaki, broszki, berła oraz oczywiście karty kolekcjonerskie :)

 

Ja zaczęłam kolekcjonować karty na początku 2010 roku i od tego czasu moja kolekcja znacznie się rozrosła. Dziś chciałabym zaprezentować stronę, która będzie dotyczyć mojej kolekcji kart. Postaram się skany dodawać w miarę regularnie; ich jakość nie będzie powalająca, ale na tyle dobra aby przedstawić dane sety. 

Najpierw będę dodawać sety, które udało mi się skompletować, później zaprezentuję sety, w których udało mi się skompletować jedynie karty regularne. Na ostatku będę dodawać karty z tych setów, których jeszcze nie mam kompletnych zarówno pod względem kart regularnych jak i specjalnych. 

 

Na pierwszy ogień, okazji otwarcia stronki przedstawię dwa duże sety i jeden malutki, wszystkie z Bandai:

- Carddass 1

- Graffiti 1

- Memorial Carddass

Write a comment

Comments: 0