Jeden dodatkowy set i nowości!!

Witam :) Dzisiaj dodaję wprawdzie tylko jeden kompletny set z R-ki, ale postanowiłam też dać trochę nowości na stronie - koperty i rozmiarówki. O ile dodawanie kopert z setów jest jasne, zapytacie - co to są rozmiarówki? Otóż - zauważyłam, że często chociaż są podane dokładne wymiary kart nie zawsze wiadomo jakiej wielkości będą naprawdę. Pamiętam moje zdziwienie gdy dostałam pierwsze Jumbo z Carddassów - niby wiedziałam, że mają wymiary zeszytu, ale wizualnie nie było to takie jasne :/ Zrobiłam więc tak - jeżeli dany set ma karty większe niż standardowe poniżej opisu setu będzie znajdować się zdjęcie porównawcze z kartą normalnych rozmiarów. Ułatwi to moim zdaniem wyobrażenie sobie jak naprawdę wyglądają określone karty (będzie to szczególnie cenne przy Super-Mini z Marusho, ale to kiedy indziej XD). Zdjęcia mogą być odrobinkę niewyraźne, ale ważne, że widać różnicę w rozmiarze. 

 

Tak więc zapraszam do galerii aby zapoznać się z:

- setem Carddass 5 w zakładce Bandai

- kopertami z PP2, PP4, PP11, Bromide 1 z Amady i kartonikiem z Twinek z Banpresto

- rozmiarówką z Bromide, Carddassów Jumbo, Twin Character i Fortune Telling. 

Write a comment

Comments: 0