Wracamy do serii Bromide

Witam w to czerwcowe popołudnie :)

Od kilku dni zastanawiałam się co dziś dodać na stronę. Ponieważ nic nie umiałam wymyślić kliknęłam w Mapę strony i zauważyłam olbrzymią dysproporcję pomiędzy setami z Amady, a setami z Bandai - już wiedziałam co dzisiaj dam :) Ponieważ i tak za niedługo wkroczyłabym w sety, gdzie kompletne mam tylko karty regularne postanowiłam już dzisiaj dać dwa niekompletne sety z Bromide z Amady. Nie oznacza to, że sety kompletne już mi się skończyły, bo mam jeszcze w zapasie co nieco, ale pomyślałam, że może znudziło się Wam trochę oglądać tylko karty z Bandai ;) Tak więc na stronie powoli zaczną się pojawiać sety niekompletne, tam gdzie brakuje mi karty wstawiłam milutką dla oka grafikę z Plutonkiem, a w opisie setu zaznaczyłam, której dokładnie karty mi brakuje. 

 

Zapraszam więc do zakładki z Amady, do zapoznania się z setami:

- Bromide 4

- Bromide 5

Write a comment

Comments: 0