Kolejne dwa sety do kolekcji :)

Witam w tą upalną, ostatnią niedzielę lipca :) Dzisiaj postanowiłam dokończyć galerię Carddassów, chociaż może dokończyć to nie jest właściwe słowo... Po prostu: dodałam ostatnie dwa brakujące sety z serii Carddass, czyli 2 i 7. Nie są one niestety kompletne, ale jak przeglądniecie wszystkie carddassowe galerie po kolei, to przekonacie się, że do kompletnej serii 406 kart brakuje mi jedynie 3 pryzmatów!!! To niedużo, więc mam nadzieję, że uda mi się je w ciągu kilku miesięcy zakupić i tym samym będziecie mogli oglądać kompletną serię tych pięknych kart ;))

 

Zapraszam więc do zakładki Bandai do oglądnięcia następujących setów:

- Carddass 2

- Carddass 7

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Tam Struck (Sunday, 22 January 2017 07:04)


    Simply desire to say your article is as astounding. The clearness in your post is just nice and i could assume you're an expert on this subject. Well with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please continue the rewarding work.

  • #2

    Creola Schroyer (Tuesday, 24 January 2017 13:44)


    Paragraph writing is also a fun, if you know afterward you can write if not it is complicated to write.