Czy zakładki to też karty???

Witam w tą burzową niedzielę (przynajmniej u mnie burzową ;)). Na dzisiaj przygotowałam dwa zestawy z nowej serii - Pull Pack Long Seal Stickers. Ta nazwa pewnie nic Wam nie mówi ;) A gdybym napisała "Bookmarki z Amady"? Ha! Zaraz pewnie wszyscy wiedzą o co chodzi. Dlaczego w tytule mam takie pytanie? Bo nie wiem czy wszyscy kolekcjonerzy uważają bookmarki za godne uwagi, nie wiem czy dla każdego kolekcjonera mają status "karty kolekcjonerskiej". Nie każdy kolekcjoner je zbiera, bo trudno je skompletować, poza tym trudno się je przechowuje (ja trzymam swoje w koszulkach na banknoty ^^).

Tak więc: czy bookmarki to też karty? Dla mnie tak :) A Wy jak uważacie? Przejrzyjcie bookmarki w galeriach i sami oceńcie :)

 

Zapraszam do zakładki z Amady do setów:

- PP Long Seal part 5

- PP Long Seal part 6

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Karolyn Castellano (Sunday, 22 January 2017 05:29)


    It's actually a cool and helpful piece of info. I am satisfied that you simply shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

  • #2

    Eulalia Otwell (Sunday, 22 January 2017 15:44)


    Woah! I'm really enjoying the template/theme of this website. It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say you have done a fantastic job with this. Also, the blog loads super quick for me on Safari. Outstanding Blog!