Zmiany w galeriach

Witam w kolejną niedzielę :) Dzisiaj na  stronę nie dodałam żadnych nowych kart, ale wprowadziłam pewne zmiany w galeriach. Otóż jak zauważyliście skany dość dziwnie wyglądały jak się wchodziło na dany set, były tak jakby ucięte. Od dzisiaj (a na drugiej stronie już od zeszłego tygodnia) galerie wyglądają inaczej - od razu są widoczne całe karty, a kliknąć na nie można jedynie w celu powiększenia, a nie w celu zobaczenia całej karty jak to było dotychczas.

 

W zeszłym tygodniu, przy okazji aktualizacji drugiej strony sprawdzałam jak można jeszcze ułożyć skany i okazało się, że karty mogą być widoczne całościowo. Zmieniłam więc wszystkie galerie na stronie, planowałam przez tydzień zająć się pierwszą stroną, ale nie bardzo znalazłam czas, więc wzięłam się za to dzisiaj. Taka zmiana moim zdaniem jest korzystniejsza, gdyż karty od razu są pokazane całe, co jest szczególnie widoczne w przypadku bookmarków z Amady (denerwowało mnie to, że cała karta pokazywała się jedynie przy powiększeniu, a tak to było jej zaledwie ćwierć albo nawet 1/3 :/). 

 

Tak więc zapraszam do przejrzenia póki co "odświeżonych" galerii" :)

Write a comment

Comments: 0