Początek Pull Packów, czyli set 1

Witam w czerwcową niedzielę :) Aż mnie zgroza przejęła jak zobaczyłam kiedy ostatni raz aktualizowałam tę stronę, ostatnio tylko ta druga i druga, bo tam więcej miejsca xD Ech... no nic. Pamiętajcie w każdym razie, żeby też zaglądać na tą drugą stronę, tam jednak trochę więcej się dzieje ;) Postanowiłam dziś uzupełnić serię Pull Packową - w końcu cały czas brakuje tu setu 1, pomimo tego, że mam go niekompletny nawet w części regularnej. Niech już będzie tu całość serii (pssst - udawajcie, że nie wiecie o istnieniu setu 13 GOLD, bo nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się go zakupić i sama nie wiem czy będę robić osobną zakładkę z opisem tego czego nie mam), tak jak całe są Graffiti i Carddass. Miłego przeglądania galerii, mam nadzieję, że karty się Wam spodobają :)

 

Dodano na stronę w zakładce Amada:

- Pull Pack 1

Write a comment

Comments: 0