Aktualizacja

Nareszcie mogę zrobić aktualizację :D Nie żebym nie miała wcześniej kart czy skanów, ale tych obrobionych, ze względu na przejściowe problemy z komputerem, mi brakowało :/ Dzisiaj dość wielka aktualka, bo nawet na obydwu stronach, na tej jednak dodanych jest dużo więcej skanów. Jakby to powiedzieć... hmm... nie traciłam nadziei i opłaciło się - mam dość dużo kart specjalnych z Carddass World EX, nie wszystkie, ale doszła mi 1 z setu 1, 4 z setu 2, wszystkie 6 z setu 3 oraz 1 z setu 4. Są prześliczne :* Oprócz tego dodałam brakującą z Nissui, jedną z PP12 i jedną z PP Long 6. Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do galerii :D

 

Zaktualizowane sety:

- Carddass World EX part 1 - 4 z Bandai

- PP12 z Amady

_ PP Long set 6 z Amady

- Nissui S set 1 w zakładce "inne zestawy kart"

Write a comment

Comments: 0